Pomoc w domu i w życiu prywatnym
Co zyskujesz
Może zainteresuje Cię również
Najczęściej zadawane pytania o Assistance
W przypadku wystąpienia zdarzenia wymagającego podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do uniemożliwienia powiększenia się szkody w ramach usług Assistance możesz skorzystać z pomocy w poniższych sytuacjach:
- awaria instalacji: wyciek wody, pęknięty wężyk, przeciekający brodzik – pomoc hydraulika
- awaria drzwi wejściowych: zatrzaśniecie drzwi wejściowych czy wymiana zamków po włamaniu – interwencja ślusarza
- awaria alarmu: alarm załącza się bez przyczyny – pomoc specjalisty w celu wyłączenia sygnałów dźwiękowych
Tak. Jeśli posiadasz Assistance w wariancie Komfort, a twoja pralka jest nie starsza niż 8 lat i nie jest objęta umową gwarancji możesz skorzystać z naprawy sprzętu w ramach Assistance domowego. Pokryjemy również koszty poniesionych części zamiennych do maksymalnej kwoty 500 zł.
Tak. Jeśli posiadasz Assistance w wariancie Komfort, w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku możesz skorzystać z takiej pomocy.