Social Media Rodzaje postów
Rozróżniamy trzy typy postów, które mogą być stosowane na Facebooku.
Post Typ 1 (rys. 1) stosowany jest w połączeniu ze zdjęciami szparowanymi.
Post Typ 2 (rys. 2) stosowany jest w połączeniu z pełnymi zdjęciami, na które zostały nałożone odpowiednie presety. Można w nim także stosować zdjęcia szparowane.
Post Typ 2 uproszczony (rys. 3) stosowany jest zawsze w połączeniu z pełnymi zdjęciami, osadzanymi wewnątrz fragmentu foremnego sześciokąta, z pominięciem charaktery-
stycznych elementów KV. Nie należy stosować postu Typ 2 uproszczonego do komunikacji związanej z produktami. Dopuszczone jest użycie go tylko w uzasadnionych przypad-kach, w których nie można zastosować powyżej opisanych typów postów (np. posty wizerunkowe, komunikaty prasowe).
Post Typ 3 typograficzny (rys. 4) budowany jest w oparciu o typografię i/ lub ikony. Tło dla typografii i/lub ikon stanowi element graficzny zaczerpnięty z KV wraz z rubinowym sześcianem.
Rys. 1 Post Typ 1
Rys. 2 Post Typ 2
Rys. 3 Post Typ 2 uproszczony
Rys. 4 Post Typ 3 typograficzny