Proste i przejrzyste produkty oferowane w atrakcyjnych cenach to jedne z kluczowych aspektów, na jakie zwraca uwagę klient, kupując ubezpieczenie. Na tym insight’cie oparta była także kampania reklamowa Warty „Każdemu może się zdarzyć”. W związku z jej pozytywnym odbiorem wśród grupy docelowej, firma zdecydowała się na kontynuację kampanii, twórczo rozwijając ideę. W nowej odsłonie spotów wykorzystywane są prawdziwe, niewyreżyserowane, a przede wszystkim zabawne zdarzenia, przypominające klientom o wadze przypadku i potrzebie ochrony dla siebie i bliskich.
Ukazując wiarygodne sytuacje Warta zwraca uwagę na ich losowość w sposób, który większość internautów – zwłaszcza tych młodszych – zna z sieci. Dzięki nowemu podejściu do idei spoty uzyskują wysoki poziom autentyczności. Natomiast odpowiedź marki jest komunikacyjnie dopasowana do grup odbiorców oraz adekwatna do zobrazowanych sytuacji i potrzeb.
„Półtora roku temu wystartowaliśmy z kampanią reklamową „Każdemu może się …”. Koncepcja ta okazała się niezwykle pojemna i twórcza, co pozwoliło nam ją kreatywnie rozwijać i skutecznie kontynuować w nowej kampanii. Nowe podejście oparliśmy na wykorzystaniu autentycznych i ludzkich sytuacji, w lekki i intrygujący sposób prezentujących zdarzenia, jakie mogą nam się przytrafić w najmniej spodziewanym momencie. To właśnie takie przykłady mają podkreślać potrzebę ubezpieczenia się. Nowe spoty robią to w sposób zabawny ale nadal nawiązujący do oferowanej przez naszą firmę kategorii produktowej, jednocześnie pozwalający nam dotrzeć do młodszej grupy klientów – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.