– Wysoko oceniana przez Klientów jakość obsługi Warty ponownie uzyskała uznanie w oczach Klientów i ekspertów branży. To cenne wyróżnienie dla naszego zespołu, dla ich pracy i wysiłku, jaki wykonują na co dzień, aby dostarczyć Klientom usługi najwyższej jakości. Jesteśmy dumni, że dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, Warta jest stawiana w roli lidera rynku – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.
Warta kolejny rok z rzędu uzyskała tytuł lidera w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówkach”. To potwierdza wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez agentów firmy. W tym roku Warta otrzymał również wyróżnienie w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. To potwierdzenie szerokich kompetencji naszych konsultantów a także efekt wdrożenia przez firmę innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Dla przykładu na początku bieżącego roku Warta wdrożyła VoiceBota, który zajmuje się zbieraniem informacji podczas telefonicznego zgłoszenia szkody. Dzięki temu rozwiązaniu firma ograniczyła czas oczekiwania na infolinii na połączenie z konsultantem.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking obsługi Klientów firm z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Jego formuła przypomina raport tzw. „tajemniczego Klienta”, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych Klientom. Przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania. Szczegółowy ranking znajduje się tutaj.