Aż 24 proc. przepytanych osób w ramach plebiscytu Laur Konsumenta wskazało produkty Warty w kategorii ubezpieczenia na życie za najlepsze na rynku. To najlepszy wynik wśród zakładów ubezpieczeń co przełożyło się na przyznanie Warcie Złotego Lauru Konsumenta 2016. Drugi najlepszy wynik (20 proc.) Warta uzyskała w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne i otrzymała nagrodę Srebrny Laur Konsumenta 2016.
– Oferujemy szeroką paletę ubezpieczeń, których zakres możemy elastycznie dopasowywać do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. To rozwiązanie sprawdza się w praktyce i przekłada się na rosnącą sprzedaż naszych produktów. Trend ten jest widoczny również w ubezpieczeniach na życie i komunikacyjnych. Otrzymane nagrody Laur Konsumenta 2016 są dla nas wyraźną informacją, że nasze produkty spotykają się z pozytywną opinią konsumentów i spełnią swoje podstawowe zadanie, zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo finansowe ubezpieczonym – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
Nagrodzone ubezpieczenia Warty to kompleksowa i elastyczna grupa produktów. Klienci zainteresowani ubezpieczeniem na życie mogą skorzystać w Warcie z szeregu rozwiązań odpowiadających na niemal każdą potrzebę: od polis zabezpieczających rodzinę, w tym dzieci, poprzez ochronę na okoliczność wszelkich wypadków aż po spłatę kredytów. Oferta ubezpieczenia komunikacyjnego uwzględnia zaś m.in. polisy OC i AC obejmujące szeroki zakres ryzyk uzupełniony o bogaty zestaw assistance i ochronę zniżek.
Laury Konsumenta wyraźne podkreślają pozycję Warty na rynku i jej postrzeganie przez Klientów. Jest to szczególny konkurs o zasięgu ogólnopolskim, w trakcie którego rolę jury odgrywają faktyczni użytkownicy produktów – konsumenci. W tym projekcie oceniane są najpopularniejsze produkty, marki i usługi w swoich kategoriach. Ranking odpowiada na pytanie: „które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze na rynku?”. Badanie przeprowadzane jest na próbie co najmniej tysiąca osób w każdej kategorii.