Proste i przejrzyste produkty oferowane w atrakcyjnych cenach to wiodące aspekty, na jakie zwraca uwagę klient kupując ubezpieczenie. Co więcej, ich znaczenie wzrosło w okresie trwającej pandemii1, tak samo, jak zainteresowanie zdalnymi kanałami sprzedaży. W te trendy wpisują się produkty Warty, która oferuje swoim klientom wysokiej jakości ubezpieczenia majątkowe i na życie.  

Od 1 grudnia korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty, takie jak np. samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek, będą promowane w ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej, emitowanej w TV oraz internecie.

- Ubezpieczenia są wyjątkowym i praktycznym produktem, którego rolą jest pomóc klientom w trudnych sytuacjach życiowych. Od lat nasze polisy zapewniają ubezpieczonym bezpieczeństwo finansowe i jakość usług na najwyższym poziomie, czego jednym z dowodów są raporty Rzecznika Finansowego. Rozpoczynającą się kampanią reklamową chcemy wzmocnić świadomość posiadania przez Wartę bardzo dobrej oferty ubezpieczeń w atrakcyjnej cenie – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. Realizacja tego projektu jest częścią strategii marketingowej Warty. Zakłada ona szeroką dostępność oferty marki dla klienta. W praktyce oznacza to, że wysokiej jakości ubezpieczenia i obsługa są dostępne dla klienta we wszystkich kluczowych kanałach kontaktu, czyli u agenta w placówce lub zdalnie oraz online na warta.pl dodaje Bogusława Potacka.

Koncepcja kampanii opiera się na idei ,,Każdemu może się…”, które ma na celu zwrócenie uwagi na niezwykle istotną kwestię, jaką jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Warta w kreatywny i intrygujący sposób podkreśla w spotach, że sytuacje takie jak stłuczka czy kradzież samochodu, mogą zdarzyć się każdemu z nas. Dlatego tak ważne jest odpowiednio dobrane ubezpieczenie, które zapewni klientom ochronę finansową. Naturalnym uzupełnieniem idei kampanii jest nowy claim marki: ,,Warto dobrze się ubezpieczyć” podkreślający wysoką jakość oferowanych przez firmę produktów.

W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Jej uzupełnieniem będą materiały reklamowe dotyczące ubezpieczeń na życie. Spoty będą obecne w telewizji oraz Internecie, w tym też w social mediach i YouTube. Kampania będzie również wykorzystywała formaty bannerowe, mailling oraz działania PR.

Za przygotowanie spotów odpowiedzialny był zespół Warty oraz agencja BBDO. W filmach wykorzystano również materiały graficzne przygotowane przez agencję MullenLowe Warsaw, która obsługuje Wartę w ramach stałej umowy. Spoty wyreżyserowane przez Martę Pruską wyprodukowała firma Film Produkcja. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom (TV) i Media Republic (Internet). Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2 Create, natomiast w zakresie PR firmę wspiera agencja Clue PR.

 

Zapraszamy do obejrzenia naszych spotów reklamowych:

 

1 Monitoring Rynku Ubezpieczeń