Warta przywiązuje ogromną wagę do jakości obsługi Klienta. Pozycję lidera w tym obszarze potwierdzają nie tylko liczne rankingi konsumenckie, ale również ostatnie sprawozdania Rzecznika Finansowego. Już od kilku lat Warta zajmuje w nich wiodącą pozycję. Wysoką jakość oferty potwierdzają również liczne nagrody, które Warta otrzymuje za swoje produkty oraz procesy. Co ważne, są to nagrody zarówno od Klientów, jak i ekspertów rynkowych. Tylko w samym 2019 roku Warta zdobyła niemal 15 różnego rodzaju wyróżnień.
Konsumencki Lider Jakości GRAND PRIX 2019 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki. Realizowany jest on przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Celem projektu jest wyłonienie najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku, w tym w kategorii ubezpieczenia. Nagrodzone marki wskazali sami Klienci w ramach przeprowadzonych badań konsumenckich.