Nagrodzona oferta dla MSP to przede wszystkim jeszcze szerszy niż dotychczas zakres podstawowy, ochrona odpowiadająca specyfice branży i elastyczne podejście do konstrukcji zakresu ochrony. Ubezpieczenie Smartbiznes zostało dopasowane do specyfiki i aktualnych potrzeb mikroprzedsiębiorstw i jednoosobowych działalności gospodarczych. W Smartbiznes ubezpieczonych może być ponad 150 rodzajów działalności (wg klasyfikacji PKD). Klienci Warty mogą tu znaleźć dedykowane pakiety, m.in. takie jak „myjnia samoobsługowa”, czy „food truck”. Warta Ekstrabiznes Plus to produkt skierowany do małych i średnich przedsiębiorców poszukujących kompleksowej ochrony mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków swoich i swoich pracowników oraz dodatkowej ochrony w postaci pakietu assistance. Ubezpieczenie to zapewnia najszerszy na rynku zakres ubezpieczenia dla firmy już w podstawowym zakresie.
Więcej o nagrodzonej ofercie Smartbiznes i Warta Ekstrabiznes Plus, przeczytacie w tym artykule.
O nagrodzie:
Konsumencki Lider Jakości jest podsumowaniem ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych w ciągu roku na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów jednoznacznie identyfikujących liderów jakości w kilkuset kategoriach.
Dostępność produktu, poziom ceny, czy jakość – różne aspekty decydują o sukcesie produktu czy usługi. Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski program promocyjny mający na celu wyłonienie najlepiej ocenianych jakościowo marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Czym jest więc debiut roku? To nagroda dla marek i produktów, które funkcjonują na rynku stosunkowo krótko, są na nim nowościami, poszerzyły swój zakres lub przeszły rebranding w wyniku czego zostały mocno zauważone w ostatnim okresie przez konsumentów. Właśnie w te kryteria wpisuje się nowa, odświeżona oferta dla MSP.
Warta otrzymała również po raz kolejny nagrodę Złotego Godła Konsumenckiego Lidera Jakości za ubezpieczenie Warta Travel.
.