Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Wśród wyróżnionych marek po raz kolejny znalazła się WARTA.
Obecność WARTY w prestiżowym gronie firm Superbrands Polska 2012 jest dla nas bardzo cennym wyróżnieniem. To potwierdzenie, że eksperci i Klienci widzą i doceniają wartość marki WARTA i nasze starania, by tę wartość utrzymać. Aby zbudować silną markę nie wystarczy długoletnia obecność na rynku. Na renomę trzeba zapracować i dbać o nią każdego dnia. Dlatego aktywnie podchodzimy do potrzeb współczesnego Klienta i dynamicznie zmieniającego się rynku. Tworzymy coraz lepsze produkty, a nasi pracownicy w codziennej pracy starają się zapewnić Klientom najwyższy standard obsługi. W ten sposób budujemy z naszymi Klientami długofalowe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Grupie WARTA.
***
Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem, przyznawanym od 16 lat w ponad 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które oferując konsumentom wyjątkowe korzyści osiągnęły wysoką reputację, zdobywając również trwałą przewagę nad konkurencją.
W konkursie Superbrands wybór najlepszych marek powierzany jest Radzie Marek – niezależnemu gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Kryteria, jakimi w trakcie wyboru kieruje się kapituła dotyczą m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, jakie oferują, a także siły ich więzi z Klientami. W tym roku dodatkowo wzięto pod uwagę wyniki internetowego badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie 2700 osób, które oceniły 1065 marek. Skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów zdecydowały o przyznaniu nagród.