Warta po raz kolejny znalazła się w elitarnym zestawieniu najlepszych polskich marek, przygotowywanym przez międzynarodową organizację Superbrands. Działająca w ponad 80 krajach instytucja powstała 20 lat temu, a od 11 przyznaje wyróżnienia również w Polsce. Celem Superbrands jest docenianie i nagradzanie sukcesów firm, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Co roku ponad 2 tys. marek jest ocenianych w Polsce przez 15 tys. osób pod względem rekomendacji oraz znajomości a także ekspertów Rady Marek pod względem spójności i wyróżnialności. Najlepiej oceniane marki w poszczególnych kategoriach otrzymują tytuł Superbrands oraz Created in Poland Superbrands. Oba w tym roku zostały przyznane Warcie.
– Tytuły Superbrands to dla nas bardzo cenne wyróżnienia, które potwierdzają wiarygodność naszej marki wśród Klientów i ekspertów. Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że już od kliku lat znajdujemy się w gronie docenianych firm. To efekt konsekwentnego zaangażowania wszystkich pracowników Warty w przygotowywaniu oferty i serwisu na najwyższym poziomie. Wyróżnienie Superbrands z pewnością będzie dla nas dodatkowym impulsem do wyznaczania kolejnych standardów na rynku – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.