Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi Klientów. Składa się ono z dwóch etapów. Pierwszy to analiza opinii zbieranych przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360. Drugi etap to badanie ankietowe metodą CAWI przeprowadzone na próbie 1685 respondentów oceniających pięć obszarów obsługi Klienta. Jak podkreśla organizator projektu, znak „Gwiazda Jakości Obsługi” rozpoznaje już ponad 10 milionów Polaków. Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości.
– Kolejny rok z rzędu cieszymy się z wyróżnienia przyznanego przez naszych Klientów. Ubezpieczenia to specyficzna działalność, gdyż pojawiamy się w sytuacjach bardzo stresujących dla osoby ubezpieczonej, takich jak awaria auta, zalane mieszkanie czy problemy zdrowotne członka rodziny. W takich momentach śpieszymy Klientom z pomocą, a Gwiazda Jakości Obsługi potwierdza, że jest ona na wysokim poziomie. Stale podnosimy jakość likwidacji szkód sprawiając, że jest ona coraz szybsza i prostsza. Liczę, że nasze obecne i przyszłe rozwiązania zapewnią nam przychylność Klientów i zdobycie tego wyróżnienia również w przyszłym roku – podkreśliła podczas Gali wręczenia nagród Agnieszka Antol, kierująca wydziałem rozwoju systemów likwidacji szkód w Warcie.