Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi Klientów. Składa się ono z dwóch etapów. Pierwszy to analiza opinii zbieranych przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360. Drugi etap to badanie ankietowe metodą CAWI przeprowadzone na próbie 1737 respondentów oceniających pięć obszarów obsługi Klienta. Jak podkreśla organizator projektu, znak „Gwiazda Jakości Obsługi” rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości.
– Ubezpieczenia to specyficzna działalność, gdzie Klient sprawdza wartość zakupionej usługi w przykrych dla siebie momentach, takich jak zniszczenia w domu po włamaniu lub zalaniu, awaria auta podczas zagranicznej podróży czy problemy zdrowotne członka rodziny. Tym bardziej wyróżnienie podkreślające wysoką jakość obsługi Klienta jest dla nas tak istotne. W ostatnich latach zrobiliśmy dużo, aby zasłużyć na tytuł Gwiazda Jakości Obsługi, w tym wdrażając pierwszą na rynku mobilną likwidację szkód. Patrząc na nasze plany zmian lub usprawnień, liczę na powtórzenie tegorocznego osiągnięcia również w kolejnych latach – podkreślił podczas Gali wręczenia nagród Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie.
„Gwiazda Jakości Obsługi 2017” to kolejne prestiżowe wyróżnienie przyznane firmie w ostatnim czasie. Warta, jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce, otrzymała godło „Konsumencki Lider Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016”, a serwis mojebankowanie.pl przyznał Warcie drugie miejsce rankingu „Instytucja Roku 2016 – jakość obsługi w placówce”.