Praca w Contact Center w obszarze sprzedaży

Lubisz samodzielną pracę, kontakty z ludźmi oraz osiągać wyznaczone cele? Jeśli tak, to praca na stanowisku Doradcy Klienta jest idealna dla Ciebie. Nie masz doświadczenia w sprzedaży ubezpieczeń? – nie przejmuj się! Zapewnimy Ci odpowiedni start niezależnie od tego, z jakiego poziomu doświadczenia zaczynasz.

Na czym polega praca w Contact Center

Twoje codzienne wyzwania:

  • aktywna sprzedaż telefoniczna produktów ubezpieczeniowych do klientów nowych i obecnych
  • obsługa kampanii leadowych
  • realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
Czytaj więcej Zwiń

Kogo szukamy?

Jeżeli:

  • jesteś nastawiony na realizację celów
  • sprawnie obsługujesz komputer 
  • płynnie posługujesz się językiem polskim i masz poprawną dykcję 
  • doskonale potrafisz organizować swoją pracę i jesteś samodzielny(a)
  • jesteś gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym (między 9:00 a 20:00) 
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut) 

… to świetnie odnajdziesz się w naszym zespole!

Dlaczego warto?

Jak przebiega proces rekrutacji?

Twoja aplikacja

Dbamy o standardy procesu rekrutacji i bezpieczeństwo danych osobowych naszych Kandydatów. Dlatego, jeśli chcesz wziąć udział w rekrutacji, zaaplikuj do nas.

Selekcja kandydatów

Informacje zawarte w Twoim CV i formularzu aplikacyjnym zostaną przeanalizowane przez Rekrutera pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska, o które się ubiegasz. Jeżeli Twoja kandydatura zostanie zakwalifikowana, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do kolejnego etapu.

Spotkanie rekrutacyjne

Będziemy chcieli poznać Ciebie, Twoje doświadczenia oraz oczekiwania.

Wybór kandydata i złożenie oferty

Jeżeli wybierzemy Ciebie – zadzwonimy i zaproponujemy Ci ofertę pracy. Damy też znać jeśli wybierzemy kogoś innego.