Produkty

Czy Ty i Twój klient posiadacie ubezpieczenie na życie?

Czy wiesz, że polisa na życie może stanowić istotne wsparcie w finansowe w sytuacji, gdy nagle zabraknie jedynego albo głównego źródła dochodów? A może okaże się kluczowa, gdy choroba uniemożliwi Ci czasowo wykonywanie obowiązków służbowych?

Zapewniasz ochronę nowo nabytego domu, firmy czy luksusowego samochodu swojego klienta – ale czy pamiętasz, że to ochrona jego zdrowia i życia jest najważniejsza?

W pierwszej połowie 2024 klienci Warty zgłosili jedynie o 16 000 mniej świadczeń z ubezpieczeń życiowych niż ubezpieczeń majątkowych. Co więcej, liczba zgłoszonych szkód wzrosła o 16% wyższa w stosunku do tego samego okresu w 2023.
Ubezpieczamy życie i zdrowie już ponad półtora miliona Polaków - to tak, jakbyśmy chronili wszystkich mieszkańców Łodzi, Poznania i Szczecina łącznie. 

Jakie świadczenia Warta wypłaca najczęściej?

Do czerwca 2024 roku najwięcej wypłat Warta zrealizowała z tytułu umów dodatkowych, takich jak poważne zachorowanie, pobyt w szpitalu oraz trwały uszczerbek na zdrowiu. Te świadczenia stanowią aż 65% wszystkich wypłat związanych z ochroną zdrowotną.

Choć klienci często wybierają ubezpieczenie, sugerując się ryzykiem związanym np. z narodzinami dziecka, dane z naszych zgłoszonych roszczeń pokazują, że tylko 5% wypłat dotyczy tego ryzyka – znacznie więcej roszczeń wynika z innych, poważniejszych sytuacji.

Jak zgłosić zdarzenie?
Klienci, korzystając z ochrony, w łatwy sposób mogą zgłosić roszczenie: kontaktując się z infolinią Warty pod numerem 502 308 308 lub poprzez stronę www.warta.pl albo logując się na mojawarta.pl. (prawy górny róg na stronie www.warta.pl – Zaloguj się).

 


Życie i zdrowie warto ubezpieczyć.
Twoje też

 

Jak oceniasz artykuł?

Zapisz się do newslettera

Dołącz do newslettera, aby być na bieżąco z ofertą Warty oraz informacjami z rynku.

Polecane aktualności

Zobacz wszystkie aktualności