Wchodzimy w nowy rok z kolejnym etapem naszej kampanii reklamowej, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, przynosząc zakładane efekty. Nie dziwi więc, że zdecydowaliśmy się kontynuować pomysł z wykorzystaniem tzw. faili – ujęć z życia wziętych, które każdy z nas ogląda w social mediach, takich, powodujących, że zaczynamy opowiadać o podobnych zdarzeniach, które przytrafiły się nam, komuś z rodziny czy znajomych, pozwalają identyfikować się z nimi odbiorcom.
Skuteczność spotów potwierdziły badania
Nasza reklama silnie oddziałuje na zapamiętanie marki Warta, co pokazały badania spotów. Bardzo dobre osadzenie w kategorii, wykorzystanie humoru pozytywnie angażujące widza oraz akceptująca postawa Warty zbliża markę do konsumenta. Odzwierciedlenie tego widzimy również w rosnących wskaźnikach świadomości marki: + 7% jeśli chodzi o znajomość całkowitą marki Warta i +5% w ToM*. To oznacza, że Warta jeszcze częściej będzie znajdowała się w koszyku wyboru klientów.
Wierzymy, że te działania będą miały również przełożenie na wzrost sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych. Gdybyście chcieli złapać spot na dużym ekranie, to nasza reklama będzie emitowana w stacjach głównych Polsat i TVN, a także wielu kanałach tematycznych – sportowych, przyrodniczych, historycznych czy lifestyle’owych.
Tymczasem zapraszamy do zobaczenia nowego spotu, tym razem w wersji zimowej, w internecie: https://vimeo.com/895802486/ef570baf0e
* Źródło: Kantar, Monitoring Rynku Ubezpieczeniowego, 2Q2021-3Q2023