Produkty

Kolejna nowość w Portalu dla Brokera

W kwietniu udostępniliśmy nową funkcjonalność w Portalu dla Brokera. Wrzutnia plików to rozwiązanie, które pozwala na bezpieczne przesyłanie dużych dokumentów w procesie wymiany informacji pomiędzy kancelarią brokerską a Wartą.

Ubezpieczenia korporacyjne wymagają niekiedy przekazywania pomiędzy kancelarią brokerską a towarzystwem ubezpieczeniowym dokumentów o rozmiarach przekraczających możliwości tradycyjnych skrzynek pocztowych. Dotychczas problem ten był często rozwiązywany przez brokerów poprzez przekazywanie dokumentów za pomocą różnych rozwiązań chmurowych. Ze względu na regulacje UKNF dotyczące przetwarzania danych w chmurach obliczeniowych (np. komunikat UKNF z 23 stycznia 2020 roku) takie podejście obwarowane jest licznymi ograniczeniami i obowiązkami, jakie muszą spełnić podmioty nadzorowane.

W związku z tym w Portalu dla Brokera zbudowaliśmy funkcjonalność, która umożliwia na przesyłanie do 10 plików jednocześnie (pojedynczy plik może mieć maksymalnie 100MB). Rozwiązanie to nie bazuje na chmurze obliczeniowej (brak obwarowań regulacyjnych), jest bezpieczne od strony ochrony danych i wygodne dla użytkowników. Dokumenty można przesłać do wskazanego odbiorcy (bądź maksymalnie 5 odbiorców, gdy wykorzysta się przycisk ,,Dodaj odbiorcę”), będącego pracownikiem Warty w obszarze ubezpieczeń korporacyjnych.
 


Co więcej, aplikacja weryfikuje poprawność wprowadzonego adresu mailowego, sprawdzając, czy znajduje się on w domenie Warty. Użytkownik ma możliwość dodania komentarza do przesyłanych plików, który będzie widoczny dla odbiorcy.

Nowa funkcjonalność udostępnia również podgląd historii wysyłania dokumentów przez użytkownika i pozwala na filtrowanie dodanych wcześniej elementów po adresie mailowym odbiorcy oraz dacie przesłania. W panelu historii wysyłania można również sprawdzić, jaki jest status danego pliku (czy jest on jeszcze w trakcie przekazywania, czy został już dostarczony). Ważność dodanych plików to 90 dni od daty przesłania, po tym terminie dokumenty są usuwane z systemu.
 

Bardziej szczegółowy opis działania tej funkcjonalności znajdziecie w sekcji Q&A aplikacji.


Jeżeli interesują Was dodatkowe informacje na temat Portalu dla Brokera, prosimy o kontakt z Patrycją Mierzejewską (patrycja.mierzejewska@warta.pl) bądź zachęcamy do wysyłania zapytań na kontakt.broker@warta.pl.

Jak oceniasz artykuł?

Polecane aktualności

Zobacz wszystkie aktualności