Nową funkcjonalność – zgłoszenie szkody - udostępniliśmy użytkownikom Portalu dla Brokera pod koniec czerwca. Formularz został dostosowany do specyfiki ubezpieczeń korporacyjnych, tak aby broker miał możliwość w uporządkowany sposób przekazać wszystkie niezbędne informacje o powstałej szkodzie.
Najważniejsze korzyści
Wprowadzenie możliwości zgłoszenia szkód przez Portal dla Brokera przyniesie współpracującym z nami brokerom szereg korzyści:
- przyspieszenie procesu likwidacji szkód – dzięki dostosowaniu zakresu informacji do specyfiki ubezpieczeń korporacyjnych oraz zebraniu na formularzu kompletu niezbędnych informacji, możliwa jest bezbłędna rejestracja szkody oraz szybkie przypisanie właściwego opiekuna szkody.
- możliwość przekazania całości dokumentacji w jednym kroku – poprzez Portal dla Brokera można załączyć dokumenty o łącznej wielkości do 1 GB, co oznacza, że w przypadku zgłoszeń z większą ilością dokumentacji nie ma konieczności dzielenia komunikacji na wiele e-maili.
- brak konieczności szyfrowania przesyłanych dokumentów – ze względu m.in. na tajemnicę ubezpieczeniową oraz dane osobowe, komunikacja poprzez e-maile co do zasady wymaga zastosowania dodatkowego zabezpieczenia przesyłanych dokumentów hasłami. Portal dla Brokera jest bezpiecznym kanałem komunikacji z Wartą i nie ma potrzeby dodatkowego „hasłowania” dokumentów.
Szerzej na temat nowej funkcjonalności pisaliśmy w artykule Zgłoszenie szkody przez Portal dla Brokera