„Odnotowaliśmy bardzo duże zainteresowanie zapisami na pierwsze spotkanie. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, nie wszyscy mogli w nimi uczestniczyć. Natomiast otrzymaliśmy bardzo dużo pozytywnych opinii dotyczących spotkania, podkreślających jego wysoki, merytoryczny poziom Podjęliśmy zatem decyzję, aby powtórzyć temat związany z branżą tworzyw sztucznych” – komentuje Bogdan Gradecki, Dyrektor Biura Oceny Ryzyka Technicznego w Warcie, a jednocześnie jeden z prelegentów czwartkowego spotkania. „Na wydarzenie zaprosiliśmy także gości specjalnych, którzy w dość dogłębny sposób przedstawili wytyczne dotyczące polskich i światowych norm pod katem zabezpieczeń tego typu działalności. Po raz kolejny zaprosiliśmy również firmę Brandschutz, biznesowego partnera, z którym Warta jest związana od lat i który znajduje się w naszym katalogu firm rekomendowanych” dodaje Bogdan Gradecki.
„Zależy nam na podnoszeniu bezpieczeństwa w zakładach. Bardzo pozytywny wydźwięk poprzedniej edycji, jak i zainteresowanie tegorocznym spotkaniem, pokazuje, że klienci są pod dużym wrażeniem innowacyjnych zabezpieczeń przeciwpożarowych, jakim jest system mgłowy. Pokazujemy, że można dodatkowo zabezpieczyć zakład trzymając się nie tylko ustalonych ścieżek, ale wskazuje również ogromne spektrum innych możliwości” – dodaje Konrad Skrzetuski-Tadajewskim, prezes firmy Brandschutz.
Konferencja składała się z kilku paneli tematycznych, obejmujących m.in.: przykłady szkód w branży tworzyw sztucznych, wyjaśnienie minimalnych standardów zabezpieczeń oraz omówienie podejścia underwritingowego Warty. Podjęto również kwestię wymogów prawnych i branżowych oraz zaprezentowano mgłowe systemy gaśnicze, będące alternatywą dla systemów tryskaczowych. Zwieńczeniem spotkania była dyskusja w kuluarach przy lampce wina i widoku z 45 piętra na panoramę Warszawy.
Cykl konferencji „Spojrzenie na ryzyko z 45 piętra” przybliża nasze spojrzenie na ocenę ryzyka ubezpieczeniowego oraz prezentuje innowacyjne technologie zabezpieczeń zmniejszających to ryzyko. Spotkania te kierujemy w równym stopniu do naszych obecnych (i potencjalnych) klientów, jak i do obsługujących ich brokerów.