Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, przede wszystkim dużych firm spedycyjnych, przed laty uruchomiliśmy system, w którym możliwe było samodzielne zgłoszenie przesyłki do ubezpieczenia oraz wygenerowanie certyfikatu ubezpieczeniowego bez udziału pracownika Warty.
Wraz z postępującym unowocześnieniem systemów sprzedażowych w obszarze obsługi klienta korporacyjnego nastąpiła potrzeba stworzenia całkowicie nowej wersji systemu, wzbogaconego o dodatkowe funkcjonalności.
Nowy system jest przeznaczony nie tylko dla spedytorów, którzy poszukują łatwego i szybkiego sposobu na zawarcie ubezpieczenia na rzecz swoich zleceniodawców, ale też podmiotów, którym nie wystarcza umowa ubezpieczenia generalnego obejmująca ubezpieczeniem wszystkie ładunki przewożone w ciągu roku, ponieważ potrzebują oni dokumentów ubezpieczeniowych na poszczególne przesyłki.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nowy system był przyjazny użytkownikowi przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa. Pomyśleliśmy też o tym, aby naszym pracownikom sprawnie (i szybko) pracowało się w nowym środowisku, stąd integracja z systemem sprzedażowym Warty.
Będziemy uważnie obserwować reakcje użytkowników i w razie potrzeby dalej rozwijać system eCargo, poszerzając go o nowe możliwości. Więcej szczegółowych informacji w następnym numerze!
Jeżeli interesują Was dodatkowe informacje, dotyczące tego tematu, zachęcamy do kontaktu z Magdaleną Sabałą (magdalena.sabala@warta.pl).