Zmiana własności
Najczęściej zadawane pytania
Przy sprzedaży przedmiotu objętego polisą OC w Warcie należy przekazać dokumenty ubezpieczeniowe nowemu nabywcy a Wartę poinformować o sprzedaży korzystając z formularza uzupełniając niezbędne dane i załączając skan lub zdjęcie odpowiednich dokumentów:
-
Zawiadomienia o zbyciu pojazdu lub umowy sprzedaży pojazdu
-
Wypowiedzenia umowy przez nabywcę (jeśli posiadasz taki dokument)
-
Inny dokument potwierdzający rozwiązanie umowy
Pamiętaj, że do kupującego należy decyzja czy będzie korzystał z ochrony do końca okresu obowiązywania umowy OC, czy też ją wypowie. Jeśli nabywca pojazdu wypowie umowę OC, możesz zawnioskować o zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony.
Zwrot powinieneś dostać w ciągu 14 dni od otrzymania wniosku przez Wartę.
W przypadku złomowania pojazdu objętego polisą OC w Warcie powinieneś poinformować Wartę korzystając z formularza i załączając skan lub zdjęcia dokumentu poświadczającego o demontażu pojazdu wydany przez stację demontażu.
Wypełniając formularz możesz również zawnioskować o zwrot składki.
Zwrot powinieneś dostać w ciągu 14 dni od otrzymania wniosku przez Wartę.
W przypadku polisy mieszkaniowej lub ubezpieczenia rolnego skorzystaj z formularza wypełniając niezbędne dane i załączając skan lub zdjęcie odpowiednich dokumentów:
-
Potwierdzenia sprzedaży nieruchomości
-
Odstąpienia od umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie ubezpieczenia
-
Inny dokument potwierdzający rozwiązanie umowy
Wypełniając formularz możesz również zawnioskować o zwrot składki.
Zwrot powinieneś dostać w ciągu 14 dni od otrzymania wniosku przez Wartę.