Z tego artykułu dowiesz się:
- Od czego ubezpieczyć sprzęt elektroniczny
- Dlaczego warto ubezpieczyć smartfon lub tablet
- Na jaką ochronę pomożesz liczyć posiadając ubezpieczenie sprzętu
- Jak prawidłowo zgłosić szkodę
Od czego ubezpieczyć sprzęt elektroniczny?
Na pewno zdajesz sobie oczywiście sprawę z tego, że obecnie smartfon to najbliższe nam urządzenie. Towarzyszy ludziom w wielu życiowych sytuacjach i jest niezbędnym narzędziem funkcjonowania w dzisiejszym świecie. Spójrz na to jednak od drugiej strony: praktycznie każdy kontakt ze smartfonem – a szczególnie mniejszych dzieci, to dla niego potencjalne ryzyko. Może nam wypaść z ręki i uszkodzi się wyświetlacz. Można zalać go kawą lub herbatą. Może wpaść do naczynia z wodą, a czasem można go po prostu nadepnąć. Tego typu sytuacji bywa multum, nie mówiąc już o zdarzeniach od nas niezależnych, takich jak kradzież czy rabunek.
Ale jest coś, co powinieneś dla niego zrobić: możesz go ubezpieczyć. Nie tyko dla dobra smartfonu czy tabletu, ale i dla dobra swoich dzieci – zaoszczędzi im to stresu, a także pozwoli na dłuższy pożytek z urządzenia. Warta Smart Pakiet jest najlepszą odpowiedzią na tę właśnie potrzebę.
Jeśli chcesz poznać więcej powodów dlaczego dobrze jest ubezpieczyć smartfon swojego dziecka, przeczytaj nasz artykuł „Dlaczego warto ubezpieczyć smartfon swojego dziecka?”.
Ubezpieczenie telefonu i sprzętu
Polisa w ramach ubezpieczenia sprzętu elektronicznego – na co możesz liczyć?
Mając ubezpieczenie Warta Smart Pakiet, ważne jest to, że nie musisz płacić za koszty dostarczenia uszkodzonego urządzenia do serwisu – Warta odbiera uszkodzony telefon i zwraca po naprawie. Po naprawie wyświetlacza oferujemy też możliwość zamontowania foli ochronnej. Na co jeszcze możesz ubezpieczając swój smartfon lub tablet?
- pokrycie kosztów naprawy lub zakupu nowego sprzętu jeśli uległ uszkodzeniu lub zniszczeniu wskutek przypadkowego zdarzenia (np. w wyniku upuszczenia, wytrącenia, zalania),
- nowy sprzęt, jeśli uszkodzeniu ulegnie urządzenie o wartości do 300 zł,
- nowy sprzęt w razie kradzieży z włamaniem, kradzieży kieszonkowej lub rabunku,
- usługi dodatkowe, np.: serwis door to door, smartfon zastępczy, gwarantowany czas naprawy (w max 5 dni!) czy naklejenie folii ochronnej po naprawie stłuczonego wyświetlacza smartfona,
Ubezpieczeniem można objąć nie tylko nowe urządzenia, które niebawem znajdą się pod choinką, ale także używane – do 4 lat od premiery danego modelu w Polsce. Oznacza to, że możesz więc zrobić prezent także sobie.
Jak prawidłowo zgłosić szkodę?
Zastanawiasz się w jaki sposób możesz zgłosić szkodę? Zapewniamy, że proces zgłaszania szkody jest bardzo szybki, intuicyjny i wygodny.
Aby zgłosić szkodę wypełnij formularz online, w którym znajdują się:
- Twoje dane: imię, nazwisko, PESEL i dane kontaktowe,
- numer polisy,
- numer seryjny lub IMEI, markę/model sprzętu, który jest ubezpieczony,
- dokładny adres miejsca, w którym wystąpiła szkoda, a także inne dokumenty niezbędne do ustalenia okoliczności oraz rozmiaru szkody.