Rozpatrywanie reklamacji
Na reklamację odpowiemy w ciągu 30 dni od jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych reklamacjach maksymalny termin odpowiedzi może wynieść 60 dni.
Przeanalizujemy Twoją reklamację. Odpowiedź otrzymasz od nas listem lub e-mailem. W odpowiedzi poinformujemy o wyniku rozpatrzenia reklamacji oraz przedstawimy nasze stanowisko.
Reklamację rozpatrzy jednostka Warty wyznaczona przez Zarząd Spółki.
Jesteśmy otwarci na pozasądowe rozwiązanie ewentualnych sporów (mediacje, sąd polubowny, ugodowe zakończenie sprawy).
Instytucjami uprawnionymi do pozasądowego rozwiązywania sporów są:
- Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego Rzecznik Finansowy
- Rzecznik finansowy
W przypadku umowy ubezpieczenia zawartej przez internet możesz złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu przez
europejską platformę internetowego rozstrzygania sporów (ODR).