W razie uszkodzenia lub kradzieży
Co zyskujesz
Co obejmuje ubezpieczenie – przykłady
Czego nie obejmuje ubezpieczenie – przykłady
Pełną listę zdarzeń i okoliczności, których nie obejmuje ochrona, znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Ubezpiecz się zdalnie
Może zainteresuje Cię również
Porównanie wariantów ubezpieczenia
Wybierz wariant ochrony dopasowany do Twoich potrzeb. | Ochrona wyświetlacza | Komfort | Premium |
---|---|---|---|
Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza | Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza
| Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza | Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza |
Przypadkowe uszkodzenie sprzętu | Przypadkowe uszkodzenie sprzętu
| Przypadkowe uszkodzenie sprzętu | Przypadkowe uszkodzenie sprzętu |
Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek | Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek
| Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek | Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek |
Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza | Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza
| Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza | Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza |
Transport sprzętu do i z serwisu | Transport sprzętu do i z serwisu
| Transport sprzętu do i z serwisu | Transport sprzętu do i z serwisu |
Telefon zastępczy na czas naprawy | Telefon zastępczy na czas naprawy
| Telefon zastępczy na czas naprawy
| Telefon zastępczy na czas naprawy |
Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu | Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu
| Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu
| Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu |
Suma ubezpieczenia | Suma ubezpieczenia max. 1 000 zł | Suma ubezpieczenia Wartość nowego sprzętu | Suma ubezpieczenia Wartość nowego sprzętu |
Terytorialny zakres ochrony* | Terytorialny zakres ochrony* Świat | Terytorialny zakres ochrony* Świat | Terytorialny zakres ochrony* Świat |
Okres ubezpieczenia | Okres ubezpieczenia 12 miesięcy | Okres ubezpieczenia 12 miesięcy | Okres ubezpieczenia 12 miesięcy |
Udział własny, czyli dopłata przy naprawie | Udział własny, czyli dopłata przy naprawie 99 zł | Udział własny, czyli dopłata przy naprawie 0 zł | Udział własny, czyli dopłata przy naprawie 0 zł |
Limit szkód w okresie ubezpieczenia | Limit szkód w okresie ubezpieczenia 1 | Limit szkód w okresie ubezpieczenia Bez limitu | Limit szkód w okresie ubezpieczenia Bez limitu |
Oznaczenia:
* Ochrona obowiązuje na terenie całego świata. Likwidacja szkody oraz organizacja usług dodatkowych jest realizowana wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Najczęściej zadawane pytania o ubezpieczenie smartfona, tabletu, smartwatcha
Możesz ubezpieczyć smartfon, tablet lub smartwatch, nowy lub używany – do 4 lat od daty premiery urządzenia w Polsce.
W każdym czasie. Obejmujemy ochroną sprzęt nowy i używamy, bez względu na czas jego użytkowania, pod warunkiem, że model sprzętu jaki posiadasz nie jest starszy niż 4 lata.
Nie. Wystarczy, że podasz nam model swojego sprzętu a my powiemy Ci, czy możemy go ubezpieczyć.
Urządzenie zakupione poza granicami RP może zostać objęte ochroną, o ile jest ono również dostępne na rynku polskim.
Ubezpieczenie dedykowane jest szczególnie Klientom indywidualnym.
Ponadto dopuszczamy możliwość ubezpieczenia urządzania stanowiącego mienie firmowe, które zostało zakupione przez Klienta prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną, pod warunkiem, że jest ono użytkowane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą,wspólnika S.C. lub osobę, z którą prowadzi wspólne gospodarstwo domowe.
Potwierdzenie własności urządzenia stanowi faktura wystawiona na wymieniony podmiot.
Tak, możesz ubezpieczyć telefon współmałżonka lub dziecka.
Możesz ubezpieczyć sprzęt, którego jesteś właścicielem w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkujesz sprzęt zakupiony w ramach spółki cywilnej, której jesteś wspólnikiem.
Tak. Urządzenia kupione w abonamencie mogą również zostać objęte ubezpieczeniem. W przypadku uszkodzenia/zniszczenia czy utraty, jesteś zobowiązany do uiszczenia operatorowi pełnej opłaty za urządzenie. Ubezpieczenie zabezpiecza Twój interes a nie interes operatora.
Tak, przed zawarciem umowy agent zweryfikuje czy urządzenie nie jest uszkodzone oraz wykona dokumentację fotograficzną urządzenia.
W zakresie odpowiedzialności Wartą pokrywa koszt naprawy telefonu. W przypadku gdy koszt naprawy jest równy lub przekracza wartość nowego telefonu jest on wymieniany na nowy (w granicach sumy ubezpieczenia). Zapewniamy organizację procesu naprawy we współpracującym z Wartą punkcie naprawczym.
Tak, na etapie likwidacji szkody wymagamy okazania takiego dokumentu.
Nie, dane należy samodzielnie skopiować na inny nośnik.
W wariancie Komfort i Premium chronimy całe urządzenie, również wyświetlacz.
Wymiana telefonu, w ramach gwarancji na nowy, nie spowoduje utraty ochrony ubezpieczeniowej jeśli Warta zostanie powiadomiona o wymianie sprzętu na nowy.
W takiej sytuacji niezbędne jest przesłanie do Warty protokołu wymiany oraz nowych zdjęć urządzenia (z uwzględnieniem numeru IMEI w przypadku telefonu lub numeru seryjnego w przypadku tabletu lub smartwatcha).